بازدید 8292

فوری| از خروج احمدی‌نژاد از کشور جلوگیری شد؟

سفر احمدی‌نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 05 October 2023

به گزارش تابناک، صابرین‌نیوز نوشت:  بر اساس اخبار واصله از یک منبع آگاه، با توجه به وضعیت شکننده سیاسی در گواتمالا و همچنین وجود گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، سفر آقای محمود احمدی نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم های بین المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.

 شایان ذکر است این کشور در همسایگی مکزیک و یکی از فقیرترین کشورهای حوزه آمریکای مرکزی است و بر اساس آمار، میزان جرم و جنایت بسیار بالایی دارد.

همچنین جمهوری اسلامی ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر شده است.

به گزارش تابناک،  کانال منتسب به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق ایران نیز نوشت: افرادی که خود را عوامل اطلاعاتی و امنیتی معرفی می کردند، امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن ضبط گذرنامه دکتر احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن ایشان، از سفر خادم ملت ایران به گواتمالا ممانعت به عمل آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۰
می‌خواسته بره چه کار کنه ؟ با خرج کی ؟
شروع تبلیغات انتخاباتی با بزرگ کردن نشان دادن ایشان . هاله سبز در گواتمالا به کمکش نمی رود .
بیخود ایشان را بزرگ نکنید او همان کسی است که مردم را خس و خاشاک نامید و جایی که ملت نیاز به کمک داشتند سکوت محض اختیار کرده بود حالا که جو آرام شده است دنبال احیای جایگاه خود می‌باشد
خوب کردن که جلوگیری کردن . میرفت اونجا و میکشتنش وامصیبتا خودش که متوجه نیست !!!!
خائن خود را خادم می پندارد
یس
ترسیدن مغزش رو‌بدزدن
اونوقت خادم ملت تو گواتمالا چه خدمتی به ملت و کشور می کردند
برای جی خودش نخود هر آشی میکند مموتی
چه تحفه ایی هست ایشون؟؟؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست